Godnatt 17 maj!

Hejhej!
Det blev aldrig att gå ut och gå. Jag kom aldrig så långt. Istället satte jag på sims, nördade det till klockan åtta, då jag satte på tv:n istället.Kollade på Wipeout sen klockan nio tror jag, så började Söndagsparty med Filip och Fredrik vilket är grymt roligt! Idag var Johan med, om jag får säga det jag tyckte om honom, så var han extremt pinsam. usch. Men kul var det när jag-kommer-aldrig-ihåg-vad-han-heter skulle göra Johan till man XD
iaf, nog om det. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Jag är inte ett dugg trött, men bör nog försöka sova nu för att inte vara allt för trött imorgon bitti.
Vi hörs imorron!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0