Godnatt 13 maj!

Nu har jag suttit vid datorn väldigt länge, och ag börjar bli trött.
Imorron har jag ju studiedag och det ska bli grymt skönt! Jag ska träffa Amy & Helena vid h&m klockan ett ungefär.
Ska se tll att jag går upp rätt tidigt, för jag måste duscha imorron bitti.

På fredag ska jag ta foto till mitt legg, och fixa bankomatkort och så ska jag även gå till banken och ta ut pengar till en systemkamera. Jag hoppas bara att jag har pengar så det räcker till det, annars blir jag besviken! Jag kanske köper kameran då också, jag får se...

Men vi hörs imorron, för nu ska jag gå och sova!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
amy

vet att det finns någonting som heter spara pengar :] haha nej jag bah skoja :) vilken ska du köpa ? <3

2009-05-14 @ 09:01:56
URL: http://amysvensson.blogg.se/
Helena

Haha ses på stan! (y)

2009-05-14 @ 10:46:58
Helena

Haha ses på stan! (y)

2009-05-14 @ 10:46:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0