Godmorgon 17 maj, och Norges nationaldag!

Hej, jag har vaknat precis typ, sitter och äter frukost här framför datorn nu.
Esc var inte ett dugg spänninde igår, jag visste redan att Norge skulle vinna. Även fast jag ville att Island skulle vinna (eller sverige såklart!) men island kom ju tvåa va? hon var grymt bra iaf!
Sverige gick det ju åt piip svängen för, tyvärr. Hamna på 21 plats eller något, fyfan.
jaja. Idag tror jag att jag ska dra med min pappa ner till stan, kanske shoppa klart mina avslutningskläder :)
Ska iaf handla ett finnmedel till mig, för mitt är typ slut. Fast jag kom på en sak, apoteken är väl inte öppna på söndagar? :s
Annars får jag köpa det imorron, när jag ändå ska fixa bankomatkort, och kanske köpa systemkameran.
skit samma.
Är det bra med er då? Jag mår väl sådär, jag vet inte vad det har varit med min mage nu på senaste tiden tyvärr...
Vi hörs senare iaf!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0