1 maj!

hejhej :)
Min syster är här nu, och min brosa fyller år idag, GRATTIS 19 ÅR <3
vi är ätit glasstårta, och nu har vi precis ätit tacos. Jag, mamma och syrran var även ute på stan och jordgubbar till tårtan som vi ska äta imorron när farmor och farfar kommer.

Pappa lämna tillbaka plattången som han köpte igår, och kom hem med en ny. Den kosta 500 ungefär. Dock så måste jag ge han lite pengar sen -.-'

Och på söndag sticker jag till stockholm, där vi ska gå ombord på Birka Paradise, så jävla kul ska det bli, längtar som fan!

Jag tror alltid att det är söndag idag och skola imorron, men nehejdå, så är det inte. För jag är ledig tre dagar till :D
Så himla skönt att jag tagit ledigt på måndagen!

Nej, nu ska jag gå o vara social hörni.
Men vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0