27/3-09 morgon

alltså jag är ledsen att jag inte blogga någpnting igår, men jag satt på akuten i fem timmar. och när jag kom hem så var klockan typ nio, så jag åt och gick sedan o la mig. Nu sitter jag här med rosa gips över hela handen och handleden, jag förstår inte varför jag fick så mycket gips när det bara var pekfingret jag butit..
Jag ska ha gipset i ungefär 2 och en halv vecka.

jag har precis kämpat att ta på mig kläder, och någon mascara kan jag inte ta på mig, eftersom dt är högerhanden som är gipsad.
Mamma, pappa, christoffer och fredrik väckte mig vid kvart i 6 för att dem skulle sjunga för mig -.-'' 
Jag fick:
en brun skinnjacka 8D
ett par gråa mjukisbyxor
en rosa t-shirt med tryck
en blå lie längre t-shirt
en mintgrön/ljusblå t-shirt
200 :-
en  dvdfilm som jag redan har..
ett par converse skor
strumpor
presentkort på h&m

och så kommer jag troligtvis och förhoppningsvis (;D) för nån eller nåra presenter på söndag, när släckten kommer! och immorron ska ju jag ha ''fest'' i carros lägenhet med Amy, Helena och Linnea. min syrra kommer även vara där.
haha, men jag tycker att Jennys födelsedagspresent var absolut den vackraste, ett brutet finger och gips över hela handen och handleden! xD
Frågan är hur dt kommer gå för mig i skolan nu! :s

Men jag ska gå och äta frukost nu, vi hörs sen efter skolan! Då får ni även se bild på handen ;)

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0