Torsdag 12/3

heejj på er :)
gick upp och gjorde mig i ordning och så, sen stack jag till bussen. kom till skolan och skulle precis låsa upp mitt skåp, då kommer Sandra (lärare) fram till mig och säger ''du mathilda, jag har en present åt dig!'' och så gav hon mig ett stort jävla häfte, dt enda jag läste på dt var ''emo'' , då förstod jag direkt vad dt var för någonting och låste upp skåpet och lämna dt i skåpet. sen när jag låst skåpet och skulle gå till tekniken så kommer hon fram till mig och säger ''har du läst häftet?'' jag bah: ''nae!!'' hon bah: ''varför inte?'' jag bah: ''vad fan skulle jag göra dt för? jag vet vad emo betyder, jag behöver inget jävla häfte om dt!'' och sen gick jag iväg. usch jag hater henne! men sen börja skolan.
- teknik, fortsatte med husen
- resurs, ritade, och prata lite med Bernt om fittläraren.
- set, tog upp om klasskassan.
- idrott, jag var inte med eftersom jag har så j*vla ont i handen.. , dt var uteidrott och dom spelade rugby och sånt.
- lunch, macka.
- spanska, rätt slappt endå.
- matte, där hade vi en annan fittlärare som fick damp på mig och Matilda, hon tänkte ringa hem till mig XD :s

sedan slutade vi. jag och Ida stack hem till henne. åt varsin gorbys xp Sen gick vi upp på hennes rum och prata lite. sen kom Sofia, och vi åkte till dansen. jag var dick inte med idag eftersom jag har så ont i handen och vi använder händerna rätt mycket. men jag kollade på iaf! :)  Sen när dt var slut så skjuttsade Idas pappa mig till simhallen, så gick jag där ifrån och hem. väl hemma så åt jag mat, sen berättade jag allt som Sandra sagt och gjort mot alla elelver (bla mig) och hon ska ringa till rektorn 8D Sen satte jag mig här, ska snart gå in och ta mig en liten dusch. imorron vill jag skolka från svenska lektionen, men jag tror jag kommer gå iaf. får se.. för egentligen vill jag inte ha den där fittläraren!

men vi hörs,
Puss (a' <3


Kommentarer
Julia

ååh, jag HATAR henne, rätt att din mamma ska ringa! man säger inte så till sina elever!<3

2009-03-12 @ 19:49:14
URL: http://juliamelin.devote.se
Linnea!

haha, fyfan va ja älskar din mamma ! fan va braat hon ringer rektorn, hoppas sandra ek blir sparkad! :o ;p <3

2009-03-12 @ 19:50:51
Azzie<3

men vilken jävla lärare! :OO <3

2009-03-13 @ 21:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0