Tisdag 3/3

heejj på er :D
skola idag. dt sög råttskit, och dt gick absolut inte så fort som tisdagar brukar göra!
förlåt, jag mår inte bra.

- spanska, jag kom typ en halv timme försent för att jag försov mig så jag missade ju bussen..
- so, skrev hela lektionen. sen skulle Sabine på möte så vi fick jobba med några frågor medans hon var borta, och jag gjorde allt faktiskt, jag var duktig flikka ^^ nä men asså jag orkade inte prata och garva så mycket som jag brukar göra, och jag ville inte bara sitta o glo, dt var lika bra att göra uppgiften så jag hade den klar lxm :)
- lunch, jag satt med Jenny &Co, för Amy och Helena var hemma hos Amy. och jag orkade inte stressa som jag alltid får göra när jag är där. Och kalla mig otacksam ni, jag bryr mig inte.
- set, nån tråkig grej.
- idrott, vi hade redskap, dt var tråkit, och jag klarar ingenting längre.

sen slutade vi. jag åkte bussen hem, väl hemma så satte jag mig här, och dt ända jag vill är att snön och isen försvinner så att jag kan ut och springa, fyfan jag är så jävla tjock, sluta äta ska jag göra oxå.
men nu ska jag gå och dö, vi hörs sen!
Puss (a' <3



Och idag får ni en bild på Johan bara för att dt är hans dag idag, han fyller nämligen 17 år! ^^


Kommentarer
Helena

Mathilda O: ta inte allt på allvar, vi menar ju inte påriktigt att du är ortacksam o blabla. Jag trodde du förstod det, dt är lugnt jag slutar med sånt asså om du tar illa upp. Men jag vill bara att du ska veta att sånt där är inte allvar!

Däremot när man frågar hur dt är, hur du mår om det hänt nåt, då säger du ju aldrig något. Varför inte?? Vi kan ju fixa det bättre om du säger dt istället för att skriva det såhär för att du inte vågar prata med mig! Du kan säga allt, även om det handlar om hur dum/taskig jag är. Jag vill att du säger det istället.

Du har ju själv sagt att du stör dig på andra som bara vågar säga saker på msn..



puss

2009-03-03 @ 18:00:48
URL: http://helenaekman.blogg.se/
Mathilda

men Helena, jag har inte sagt att jag är arg på dig, och jag vet att ni skojjar, jag vet att dt inte är på allvar! men dt kanske blir lite för mycket ibland? ni kanske säger dt för ofta? men dt är ABSOLUT inte dt jag är ledsen över! och ni vet ju om allt som jag mår dåligt för. Det är bara dt, jag är inte arg på er, jag lovar! jag älskar dig och Amy mest av allt i hela världen! Men ibland vill jag bara vara ensam, bara ta dt lite lugnt. okej? :)

2009-03-03 @ 19:24:53
Helena

Jo dt kanske blir dt ibland... jag ska sluta, lovar ;)

Dt är bara det att det är svårt att förstå dig ibland (misstolka inte) allså när man skriver saker vet man ju aldrig hur man ska fatta det riktigt xp

Man kan ju inte veta om du är jättearg eller bara lite sur när man skriver. Drf är det ju mkt bättre att prata :)



Puss <33

2009-03-03 @ 21:11:27
URL: http://helenaekman.blogg.se/
Mathilda

mm okej.. men så du vet.. jag är inte arg! men dt kanske har blivit lite tjatit? ni kan väl komma på något nytt ifall ni verkligen måste säga någonting? :)



Puss :* <33

2009-03-03 @ 21:19:46
Helena

Haha vi måste ju inte säga nåt taskigt :P dt är bara en ovana tror jag.. förlåt, som sagt ska sluta :(



Puss älskling <33

2009-03-03 @ 21:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0