Tisdag 17/3

heeejjj 8D
Helena var sjuk idag också :<  Men jag hade ju Amy älsk <3

iaf, dagen börade med sovmorgon, som alltid på tisdagar ;D
jag mådde lite illa, men jag gick till skolan iaf *duktig*

- spanska, vi såg på film, och dt var jätte dött, för Helena var ju inte där heller. :<
- so, jag gjorde omprov, och dt gick rätt bra faktiskt! :D
- lunch, dt var någon äcklig soppa ;o Jag åt macka idag igen.
- set, jag och Matilda hade lika kul som vanligt XD hahah fedt kul när Dennis satt o höll på med mobilen i knät, och Camilla bah: Dennis håller du på med?  Och Matilda bah: han runkar till musik! XD hahah
- idrott, dt var volleyboll, jag var med så gott jag kunde, men dt var inte så lätt eftersom jag har skadat handen. men dt var rätt kul ändå! ;)

Sen slutade vi. jag tog bussen hem. väl hemma så tog jag mig en macka, jag mådde (och fortfarande mår) illa, så jag täånkte att jag kanske bara var hungrig. men nej. Jag ångrar att jag åt, jag mår fortfarande illa, hoppas verkligen inte att magsjukan är på gång till mig nu! -.-'
men nu ska jag sluta skriva, för jag orkar inte skriva mera. kanske skriver mer sen,
dt märker ni ju isf ;)

Puss (a'<3


Bilden är tagen i morse.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0