stukat fingret -.-'

heej,
nu har jag precis kommit hem, pappa skjuttsade hem mig. dt gå jätte sakta för mig att skriva eftersom jag bara kan skriva med vänster handen, men jag ska försöka förklara ändå, lite kortfattat.
vi körde ''spökboll'' på idrotten och då skulle Agnes ta mig, sköt alltså en boll på mig, den hamnade på mitt lillfinger på högerhanden. jag kände direkt att dt gjorde skitont, jag kände hur dt började värka. kände hur tårarna kom, men jag höll dom inne, jag skulle ju träffa Carro på stan efteråt! Men jag skrek ''AJ'' Agnes sa förlåt och sa att jag skulle säga till Roger att jag hade ont. jag gjorde dt så jag fick sppola med iskallt vatten, dt värkte som in i helvete! då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.. sen fick jag vila lite på idrotten men dt fortsatte att värka, och Roger såg väl antagligen att dt gjorde skit ont, så han sa att jag kulle gå till skölsyster, dt gjorde jag då. jag fick gå dit i bara idrottskläder ;s Kom dit och fick någon nerkylnings grej. jag gick tillbaka till idrottshallen med den där saken. dt gjorde så ont att jag höll på att dö typ! Roger såg väl dt och sa att han tyckte att jag skulle åka upp till akuten, han ringde min mamma och prata lite med henne. sen fick jag gå till omklädningsrummet och skulle byta om, men jag kunde värkligen inte, dt gjorde för ont. jag tog bara på mig byxorna. sen gick jag ut till ''rondellen'' och väntade på pappa, efter ett tag kom han. han skjuttsade mig hem, kollade på fingret och sa att dt nog inte var brutet så dt var ingen broska upp till akuten. han släppte av mig hemma och stack iväg för att hämta christoffer i Sturefors. jag satte mig här lite, väntar på att mamma ska komma hem så hon kan bedömma mitt finger (eftersom hon jobbar på sjukhuset), jag hoppas verkligen inte att jag måste åka upp dit! jag hatar sjukhus!
men dt värker som in i helvete och lite smått svullet är dt också. men jag får se hur dt blir..

bloggar mera sen och berättar allt,
då berättar jag om dagen också!
Puss (a' <3


Kommentarer
louise L

Hoppas du inte behöver åka till akuten.

Men nu när du har ont i höger kanske du inte kan skriva i skolan i morn XD

2009-03-10 @ 15:54:16
louisew

hoppas det går över i fingret gumman!

2009-03-10 @ 16:00:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0