Söndag 15/3

hej,
jag har varit i Ikea idag, eller man kanske säger Ikea(?) skir samma, ni fattar xD
köpte äntligen en byrå till mitt rum som jag kan ha stereon på! (ja, jag hade redan en innan, men den räknas ju inte direkt som en byrå, så trasig som den var!) så nu har jag alltså rensat ut all skit ur den gamla, någon annan dag, imorron konske, jag får se när jag orkar, så ska jag rensa ut all skit som jag har i lådorna under sängen, och byrån som jag bla har allt smink i. ska även rensa ut lite såsaker som jag har i mitt nattduksbord. lite saker i min garderob också xp
aa.. som ni märker har jag rätt mycket att fixa, och jag tänkte att jag ska fixa allting till senast 27-28-29 helgen! :)
dt klarar jag nog, om jag kämpar ;D

jaja, nog om dt.
förutom att jag har varit på Ikea så har jag precis duschat, har kollat lite på tv med pappa. Och dt är något konstigt med våran nya soffa, för att jag somnar alltid i den, varenda j*vla gång jag lägger mig i den. den är rätt farlig.. xD

imorron är dt skola igen, och Helena är sjuk den lilla ungen :@
ska jag vara helt ärlig så känner jag mig faktiskt inte heller så bra, förkyld och så. just nu mår jag väldigt illa också. men jag kommer antagligen till skolan imorron iaf.

nu ska jag gå och kleta in olika krämer och skit i ansiktet.
vi hörs imorron!

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0