Onsdag 11/3

hejjj,
skola idag, jag kunde inte skriva, gjorde så jävla ont! ;s

- musik, sjöng lite o så.
- engelska, rätt kul ändå, men sen när läraren börja kalla mig för emo så blev dt lite för myvket. typ ''ge lappar till emot här'' snällt va?! -.-'  fittlärare.
- mentortid
- svenska, haha skit kul! XD vi hade gjort upp att ingen skulle jobba för att vi hatar läraren så mkt. och så börja jag tjafsa, men alla var med mig, och blablabla, jag orkar inte förklara, skitkul var dt iaf, hon blev förbannad XD
- lunch, äckelmat, mackor lever jag på.
- matte, jobbade inte ett skit eftersom jag inte unde skriva. men läste igenom talen gjorde jag...lite..
- so, nutidskryss.

sedan slutade vi. jag väntade på busshållsplatsen på att Helena skulle komma (eftersom jag har hennes saker) men hon kom aldrig, och sen ringde hon och sa att hon redan var hemma för att dom inte haft någon svenska, så jag fick ta med mig hennes saker hem.
så jag tog bussen, lämnade Helenas saker hemma. och sen gick jag till trädgårdstorget och mötte upp Carro :)
vi gick och åt lite på Santinis (stavning?). sen gick vi o kolla lite på stan. hitta masser kläder jag ville ha (a) Sen efter ett tag så gick vi hem hit, åt mat. sen gick hon hem. nu har jag precis duchat och så.
och nu ska jag gå och lägga mig. är skit trött!
men vi hörs imorron,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0