nu hittar man faktiskt lite i min garderob! ;D

heej hejj,
jag kom precis ur duschen, innan dt var jag duktig och plocka ordning i min garderob, och tro dt eller ej, men nu hittar man faktiskt rätt bra i min garderob! :D
dt behövs bara mägder utav kläder där inne...
asså jag har fan inte kläder kvar! jag växer ut allt -.-'  Det är ju just i den här åldern som man växer både på längden och brösten, höfterna har ju blivit gigantiska också >< 
Men tjock har jag alltid varit . :'<

Nu ska jag sätta på vattenkran åt min bortskämda katt, hon står och skriker i handfatet som en galning -.-'

sen ska jag gå och sova,
jag säger Godnatt redan nu :)

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0