mår lite bättre nu :)

heejj,
jaa, som sagt, jag mår lite bättre nu.
vet inte vad dt har varit med mig, dt är skolan som gör mig sån tror jag.
och jag tror och delvis hoppas att jag mår bra imorron och är som vanligt! :)

Just nu sitter jag och väntar på en viss Mikael som ska äta kvällsmat här. och han lär nog få mig på riktigt bra humör, precis som han brukar lyckas med! ;D
Min pappa har precis kommit hem från akuten och ska vara sjukskriven i ungefär 2 veckor framöver.
Och jag, mamma, pappa och min syster ska nog förhoppningsvis åka med Birka Paradise någon dag nu när pappa är ledig. Jag hoppas dt! Det skulle vara riktigt kul, och jag känner att jag verkligen vill vara ifrån skolan ett tag!

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma att duka,
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Mikael :D

2009-03-03 @ 21:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0