Måndag 2/3

hej bögar :D
skola idag igen, dt sög. fyfan vad tråkit! ;o
fast... dt var väl rätt okej ändå.

- svenska, fittläraren skrev upp mig idag igen, bara för att jag kom typ 1 minut försent :@
- bild, fyfan, jag hatart! -.-'
- fysik, våran lärare sa att jag och Helena inte fick sitta brevid varandra nästa vecka bara för att vi pratar för mycket. och hon hatar oss.
- håltimme, jag och Helena stack till Playa och käka pizza igen. Fyfan, jag är verkligen onyttig :'<
- lunch, fortfarande Playa, fast jag och Helena skynda oss faktiskt den här gånge, så vi hann va lite med Amy oxå :D
- engelska, haha vi rätta proven, och jag ägde ut alla vafan! 44/80 , visst är jag bra?! XD men jag blev ju godkänd iaf ;D
- so, höhö vi skulle skriva sådär mycket igen, och jag orkar inte kämpa med att se vad dt står på tavlan, jag får så ont i huvet, så jag satte mig längst fram.

Och jag har varit på flumhumör hela dagen! jag har bara suttit och garvat hela tiden.
men iaf, sen efter skolan så kom Louise till mitt skåp, vi gick hem till henne. Gjorde brownies, fyfan jag är fetto -.-' Sen satt vi vid datorn typ hela tiden, fedt kul xD
iaf, sen gick jag till bussen vid halv 7 typ. kom hem sen, försökte trycka i mig lite mat, eftersom mamma tvinga i mig.
nu sitter jag här. jag har jätte tråkit, och jag är trött.
imorron har jag sovmorron till 9 typ.
och jag har fysikprov på torsdag, och kemiprov på fredag.

men nu ska jag gå o göra någonting vättigt.
läsa kanske? :)
hejdå,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0