Fredag 6/3

hej på er :D
idag var dt skola igen, dt gick rätt fort faktiskt.

- no-profilen, Helena skulle skriva in grejer till provet på sin mobil från min mobil och då kom lärarn och tog våra mobiler för att hon höll på med den, och sen skicka dom en förséelseraport hem till Helena då ;s xP
- matte, jag hade ju skrivit in allt till kemiprovet på mobilen, så jag lyssnade på musik och låtsades byta låt väldigt ofta typ xp haha så jag satt iaf och plugga till provet då, fast några tal räkna jag också faktiskt! ;)
- kemi, prooov! dt gick nog rätt bra ändå! jag fuska inte ett skit! förutom dom kemiska beteckningarna, dom hade jag skrivit upp på handen xp Men jag kommer jag kommer iaf få G på provet, dt är jag nästan säker på! :)
- biologi, dt gick ovanligt snabbt, vi svarade på några frågor som absolut inte hade någonting med biologi att göra XD
- svenska, jag lämnade in engelska skiten som mina föreldrar var tvungna att skriva på för att jag har skitit i att lämna in den på några veckor ;D
- syslöjd, nästa gång hoppas jag på att jag blir klar med min t-shirt! :)

 sen slutade vi. jag tog bussen hem. väl hemma så blev dt att hjälpa mamma att duka, städa lite och förbereda lite med maten. nu kommer snart Carro och Ingela som ska äta här. sen ska vi kolla på Let's Dance.
Jag saknar mina nussar otroligt mycket, och vi kanske inte kan sova över imorron för mina föreldrar :@ :'<

men jag tror inte att jag har något mer att berätta nu,
det kanske kommer ett ellet flera till inlägg ikväll, vi får se.
men vi hörs!
Puss (a' <3





En bild på mig får ni idag också,
den är tagen i morse,
och den är ful också .




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0