Fredag 20/3

heejj :D
idag vare skola igen då, börja tjugo över åtta.

- no-profil, lika tråkit som dt låter.
- matte, sög.
- kemi, gick riktigt bra för en gångs skull! våran grupp slutade tidigare till och med ;)
- biologi, vi prata lite och sen fick vi något häfte om sex & samlevnad med typ 80 olika ord. xD
- lunch, gick hem till Amy och åt tårta jag gillar inte tårta, med den var väl helt okej ;D efter dt hade vi gympapass i Amys trapp XD
- svenska, rätt slappt ändå.
- syslöjd, jag fortsatte med min t-shit, och nästa gång ska jag börja trycka (a)

HELG! =D

Sedan slutade vi. Jag tog bussen hem. Väl hemma så lämna jag väskan, sen gick jag ner till stan. kolla på masser kläder som jag vill ha. Träffade Carro en stund, köpte present till mamma, och så köpte jag en foundation också. dt var dt anda jag köpte.. Sen kom jag hem, åt mat. Nu sitter jag här, ska kolla på Let's dance sen med pappa.

Jag orkar tyvärr inte blogga om ''dagens outfit'' idag.

Men vi hörs guys! ;)
Puss (a' <3


Kommentera gärna mer.
Tack :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0