090607

Hejhej. Efter att jag skrivit förra inlägget så däckade jag i min säng utav trötthet. Vakande upp och åt kvällsmat. Sedan har jag kollat på film, Full frys och Hipp Hipp. Nu har jag även kollat lite på Söndagsparty med Filip och Fredrik.
Imorron har vi tokruset. Men jag vet inte när vi ska samlas, jag vet bara att vi ska samlas uppe vid hagen, men när vet jag inte. Efter tokruset så blir det att städa skåpen. Och just de ja, jag skulle ju göra kemiprov också :s FAN! jag har inte pluggat ett skit, jag tror inte ens att jag har något papper att plugga med... Skit samma, det är bara kemi.
På tisdag är det luckan, då får jag lite sovmorgon. Jag ska nämligen ha tipspromenad vid stångån, och ska samlas vid Stora Torget. Sen ska jag troligtvis äta på stan, och sedan tillbaka till skolan och kolla på finalen utav innebandymatchen. På onsdag får jag nog också lite sovmorgon. Vi ska fika på stan med klassen, gå stadsvandring, äta mat på stan, spela minigolf i valla, och ha det allmänt trevligt den sista dagen med klassen. För på torsdag är det avslutning, okej, det är ju den sista dagen med klassen, fast det är inte så länge. Men sen efter avslutningen ska jag till morfar med moster och familjen och äta jordgubbstårta, som varje år. Sen tror jag att jag ska träffa Helena & Linnea, vi kanske ska grilla, och tälta. Och fira att vi redan gått ut 7an! På fredan tar min bror studenten, det ska bli spännande och kul (;
Aja, nu har jag inget mer att säga. Jag ska till värmland snart också. Nästa vecka, från torsdag till söndag. Släktresa you know ;D det kommer nog bli riktigt trevligt, det brukar det vara på dom där resorna! Och då blir det antagligen inget bloggande för min del, vi har nämligen bestämt att ingen får ta med sig dator. Sen de senare veckorna av sommarlovet ska jag och familjen till någon stuga, och sova där i två veckor. Och då blir det nog inte heller något bloggande. Sen är det en vecka kvar utav sommarlovet, och det ska jag ta vara på, för sen börjar jag nämligen 8an! Och det innebär blod, svätt och tårar! haha nej men framför allt betyg! Jag ska få mina allra första betyg! Undra hur det kommer gå :s
Och så får vi se hur det blir det där med kompisar, det blev ju inte dirkekt som som jag förväntat mig, och tänkt mig, när jar började 7an. Allt förändrades. Och så kanske det blir när jag börjar 8an också...
Äsch, skit samma, fan vad jag babblar. Jag är trött, ska sova nu. Vi hörs imorron!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0