Släktresa till värmland 18-21 juni.

Hej igen!
Nu har jag hunnit komma hem, fått i mig en hamburgare i magen, häsat på syster och gosat med katterna.
Så nu bjuder jag på ett par bilder från resan.


Alva i en utav alla lyxiga soffor!


Jag ;D


En LITEN del utav huset vi bodde i.


Alva i ett par sacksäckar som fanns i den lilla ''bio salongen''.


En del utav trädgården


Bäcken som fanns på trädgården











En jordkällare som fanns på tomten


Utsikten var i princip bara skog..




Älskade kusin med massvis utav blommor i handen, som vi sedan använde till midsommarstången.




Här jag plockar blommor till midsommarstången


Jag och farmor


Min bror fotograferade mig lite.



Midsommarafton






Fotbollsspelet var resans höjdpunkt! Och den matchen som är igång på bilden är det jag och Alva som möter Micke och Christoffer. Jag har för mig att Alva och jag vann den matchen faktiskt! :D

Den bilden fick även bli den sista jag lägger upp idag. Det kommer nog komma mera lite då och då.
Vi hade det väldigt trevligt iaf! Ha det bra.

Kram
/Mathilda





Kommentarer
amy

fedt mysigt ju :>

2009-06-21 @ 18:55:59
URL: http://amysvensson.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0