Ändrade planer

Jag och Linnea grillar hemma hos henne istället, med hennes familj. Sen sticker vi nog ut lite på kvällen tror jag. Sedan sover jag över hos henne, och imorgon ska jag nog sticka till Trädgår'n och sola, om någon vill följa med dvs. Inte så kul att ligga där själv medans alla småungar springer omkring än. Då är det roligare att vara där med någon annan, kanske ta en glass, och jaga iväg småungarna tillsammans. Det kanske får bli mamma, om hon inte jobbar. Men om någon skulle vilja sticka dit med mig, säg till! höhö.

Snart ska jag möta upp Linnea på stan. Vi ska nog till Vikingstad en sväng. Sen ska vi tillbaka till stan och köpa godis och sånt. Sen åker vi hem till Linnea och grillar. Fast vi får ju inte glömma att gå hem till mig och packa nångång däremellan.
Jag kanske mobilbloggar nångång under dagen, jag får se. Men annars hörs vi imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0