Torsdag 25/6

Hej på er!
Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Det börja som sagt med att mamma och pappa vävkte mig klockan nio ungefär. Jag gick upp och åt frukost på balkongen med dom. Sedan smörjde jag in mig och sånt där, och sen stack jag, mamma och pappa till Tinnis. Vi solade mest, men jag tog mig även ett dopp i vattnet som det tydligen ska vara 25 grader i, vilket jag absolut inte tyckte att det var. Det var fan svinkallt. Men när vi var där så kom pappas kompis Sonja (Visst, mamma känner henne lite också) med hennes dotter Antonia, och Antonia hade med sig en kompis, Bella. Hon går på min skola, och hade skåpet brevid mig under hela tiden jag gick i 7an. Förövrigt så är Sonja min frisör också.

Sen runt ett-halv två så tröttnade jag. Så jag gick hem, spelade sims 3 lite. Och åt mat. Efter några timmar så kom även mamma och pappa hem. Men mamma gick nästan lika fort igen, till en kompis, Michael. Vid klockan åtta ungefär så åt vi glass med jordgubbar, så jävla gott! :D haha.

Imorgon ska jag kanske träffa Linnea och Helena en stund. Grymt länge sen jag träffa Helena nu tycker jag. Jag saknar dig unge <3

Kram
/Mathilda



Kommentarer
Helena

synd att det inte blev nåt : <



<3

2009-06-26 @ 15:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0