Tisdag 16/6

Hejhej! :)
Jag kom hem från stan för ett tag sen. Mötte upp min syster på stan vid klockan ett. Vi gick till Santini's och käka mat. Jag gick en present utav henne, ett par örhängen med små Hello Kitty på :) Tack! (a) Sen gick vi omkring på stan. Carro köpte en klänning och ett linne och jag ett linne. Ett väldigt mönstrat linne, men i en modell som jag älskar. Carro hade ett exakt sånt på sig idag, jag tyckte så mycket om det så jag gick o köpte ett likadant.
Sen gick vi o tog en glass på Bosses glassbar, gott! (y) Och sen stod de masser killar och dela ut gratis kattmat på stan, vi råka gå förbi två gånger så jag kom hem med sju påsar kattmat, Fatta hur glada Doris & Gösta blev när jag kom hem sen alltså! Helt galna blev dom xd  haha
Nu hade jag tänkt att spela sims, sen kanske jag ska börja med packningen tills på torsdag, om jag orkar. Annars packar jag imorgon.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Carro

Haha, jag har ännu mera kattmat ;)

2009-06-16 @ 23:18:26
URL: http://carolineelf.blogg.se/
Mathilda

Svar till Carro:



Haha okej xD katterna tyckte om det iaf, så det var bra! ;)

2009-06-16 @ 23:43:26
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0