Söndag 28/6

Hejhej.
Jag, pappa och mina brorsor åkte till Motala nästan direkt efter att jag skrivit förra inlägget. När vi hade kommit fram till farmor och farfar så pratade vi lite med dom. Sen bytte vi om till badkläder, och gick ner till badet. Det var svinkallt i vattnet så vi tog oss bara ett snabb dopp. Sen satt vi uppe på stranden ett litet tag, innan vi gick tillbaka hem till farmor och farfar. Vi bytte om och åt lite mat. Sedan blev det fika. Kort stund efter fikat blev det strutglass. Fasiken vad man äter när man är där alltså! Sover man över där en natt så går man ju nästan upp 10 kilo vafan! ;o För då är det mat, fika, glass, fika, glass, godis, godis och godis. Och så fortsätter det så ett helt dygn. Herre gud alltså. Fast okej, jag överdrev lite... xD haha.

Nu sitter jag och dricker fanta. Samtidigt som jag lyssnar på musik och är inne på bilddagboken. Jag vill spela sims 3, men eftersom det inte funkar att installera på min dator så är det installerat på min brors dator, och han sitter och spelar wow just nu. Shit vilken nördig familj vi är :s Haha.

Och nu sitter jag här och vill hemskt gärna gå på Kent konsert. Efter att pappa och min bror kom hem inatt och berättade om allt imorse, så känner jag att jag vill gå på konsert. Jag hade hemskt gärna velat gå på Metal Town som dom, men det fick jag ju inte. Men pappa har faktiskt lovat mig att om Kent kommer till sverige snart så ska jag och pappa gå och titta på dom. Och självklart så får jag ta med mig en kompis, om någon vill kolla på dom dvs xD inte dirket så många som gillar dom om man säger så... höhö.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
amy

vadå kmr till sverige ? x]

2009-06-28 @ 21:52:28
URL: http://amysvensson.blogg
Mathilda

Svar till Amy:



HAHA jag vet inte xD jag är tröt höhö.

Jag mena, när dom har nästa konsert i sverige. Eller något liknande XD

2009-06-28 @ 22:10:07
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0