Onsdag 3/6

Hej på er! Idag har allt gått så himla fort. Men dagen har varit helt okej faktiskt!

- Musik, vi kollade på en film om The beatles. Sedan blev man ju lite smått förvirrad när han sa att vi skulle ha ett bra sommarlov, alltså fatta, det är en vecka kvar i skolan! :o
- Engelska, kollade på en film.
- Mentortid, pratade om nästa vecka.
- Svenska, vi fikade, våran lärare hade nämligen gjort en äcklig rabarberpaj och till det fick vi vattenstark saft som smaka piss. haha vad snäll jag är xD men det är faktiskt sant..
- lunch
- Matte, fick tillbaka proven, och jag fick reda på att jag ska göra omprov imorron -.-'
-håltimme

Eftersom vi hade håltimme sista lektionen så åkte jag hem direkt efter matten. Helena glömde lämna mina pengar idag >< Iaf, jag tog bussen hem efter matten, jag svingade med Felicia att åka buss med mig, och vi satt o garva skit mycket och skit högt åt en gubbe som... typ sov tror jag(?) kul var det iaf XD sen när jag kom hem satte jag mig här. Jag måste göra klart svenska arbetet. Fast jag orkar inte.. Just de ja, jag måste städa också, man kan knappt gå in i mitt rum :s Det ligger kläder och påsar över hela rummet.. Aja. Imorgon är det exakt en vecka kvar till sommarlovet! fyfan vad fort sjuan har gått alltså! :o Men nu ska jag gosa lite med katterna, sedan ska jag nog faktiskt städa. Vi hörs!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Jag hade inte alls glömt pengar : <

Du hade ju dragit när jag slutade x]

2009-06-03 @ 20:29:02
Mathilda

Svar till Helena:



Jag skrev att du glömt att lämna dom till mig! xD Inte att du glömt dom hemma!

Jag slutade halv två idag, jag väntade på dig ett litet tag, men du kom aldrig, och jag ville hinna med bussen som gick fem över halv! xp

2009-06-03 @ 23:29:00
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0