Onsdag 17/6

Hej på er!
Jag har inte gjort ett skit idag. Bara spelat sims och packat, precis som jag sa förut! ;D
Min syster kom och hälsade på förut också. Åt kvällsmat, rätt gott faktiskt, det blev ris och kyckling, soltorkade tomater, fetaost och någon sås. Okej, de soltorkade tomaterna var inte goda xp Sen efter maten gick hon och jag ut en sväng, utan smink haha. Sen kolla vi på tv en stund. Hon gick här ifrån vid nio tror jag. Då satte jag igång rejäld med packnigne, och jag är nog klar nu tror jag.. Sen hann jag med att måla tånaglarna. Och handtvätta ett linne som jag vill ha med mig på ''resan''.
Imorgon måste jag hinna med att duscha, föna & platta håret, packa det sista, och masser mer.. Blir nog att gå upp rätt tidigt tror jag! Vid nio-halv tio iaf. Annars har jag nog ingenting mer att berätta tror jag.
Jo, glöm inte bort att jag länkar mer än gärna till era bloggar/hemsidor! Så säg bara till! :)
Men nu måste jag gå och lägga mig, min katt har redan somnat, och jag måste gå o lägga mig hos honom, innan han vaknar... ;p

Kram
/Mathilda




Och idag får det även bli en bild på mig och Linnea älsk, för att jag saknar henne något otroligt! <3
,dock ser jag ut som en anka. xD


Kommentarer
Helena

Vi 3 måste va när du kommer hem <3

2009-06-18 @ 16:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0