Onsdag 10/6

Mentorsdag
Dagen har varit helt okej faktiskt! Det börja med att möta upp klassen vid resecentrum vid nio. Vi fick en lapp med uppgifter/frågor som vi skulle besvara. Sen fick vi gå o fika. Jag gick o fika med Moa, Jenny, Olivia och Josse på Expresso House. Sen mötte vi upp klassen igen vid Stora torget. Gick stadsvandring, dvs en guidad tur genom stan. Det var skit dött, jag gick mest o prata (och tiggde godis utav Albin, haha ;D). Efter stadsvandringen var det dags för lunch. Jag, Jenny, Moa och Albin gick till Santini's och käka. För min del blev det ''Brunchette con parma'', tror jag det hette iaf xp Något liknande iaf ;) haha. Sen tog vi bussen till Gamla Linköping. Skulle möta upp klassen vid minigolfbanorna, men vi stanna och klappa får, prata, tog kort, gick på toa, sjöng, gick lera, och gick vilse. Vi kom en kvart-tjugo minuter försent, vi är duktiga! xD haha. Vi vägrade att spela minigolf, så vi gick runt i Valla och kolla på djur, tog kort och satt i en grotta. Det var ju spöregn! ;o
Haha, sen när vi kom tillbaka till de andra så prata vi lite med dom, sen slutade vi. Jag tog bussen till stan, gick hem, i spöregn -.-' Kom hem, gosa med katterna, och satt mig här. Jag måste verkligen städa idag alltså! Jag hinner inte imorgon..
Aa, så jag måste städa nu. Vi hörs senare, tror jag xp Moa skulle skicka bilderna vi tog idag tror jag, hoppas det! I så fall lägger jag in dem här senare!

Kram
/Mathilda


Juste, min kusin ville att jag skulle länka till hennes blogg, så här kommer den bästaste kusin! :)
http://alvaa-andersson.blogspot.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0