Nails

Jag har hittat väldens finaste naglar typ, jag är helt kär! :o

De finns på www.kawaiinails.com. Det finns massor olika typer, men de här är nog de jag blev mest kär i! ;)
Problemet är bara att det inte är en svensk sida :s Att allting på hela sidan står på engelska kanske inte gör någonting, men att priserna står med ett $ innan. Vad betyder det lixom? :s
Ni ser, jag fattar inte ett skit. Jag är sämst! Någon som vet vad $39.95 är i svenska kronor? (a)
och mobba mig inte ><

Kram
/Mathilda


Kommentarer
LizzY

jag hittade inte din blogg adress därför kunde jag inte lägga in den, nejdå bilden är super söt :)



Kram LizzY

2009-06-09 @ 18:18:04
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0