Måndag 8/6

Tokruset och städning!
Jag orkade inte med att köra triathlon, simma, cykla och springa. Det är så fruktansvärt jobbigt, jag körde det nämligen förra året. Jag körde tokruset idag istället. Jag gick 3 varv, och varje varv är 2,5 km. Alltså har jag gått 7,5 km idag :D fast jag kryssa i på pappret att jag gått fyra varv :s Men fuskar gör de flesta! ;) haha.
Sen när tokruset var klart så gick jag tillbaka till skolan med Matilda och Felicia. Felicia dissa, men Matilda och jag gick och åt mat. Sen datte vi oss vid datorn. Och sen bara satt vi o prata och sånt. Alltså vi hade hela två timmar rast, men vi bara satt i skolan och tråka, herre gud. Iaf, sen när vi börja igen så skulle vi städa. Både skåpen och i klassrummet.
Sen slutade vi kvart äver två ungefär. Jag åkte hem, tog en fika med pappa. Och nu ska jag åka iväg och handla studentpresenter till min bror. Måste tydligen gå nu. Så byebye! ;p

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0