Ikano & Ikea

Hej! Jag kom hem från ikano och ikea för ett tag sen. Vi åkte dit vid 17-tiden. Började med att gå inne på ikea, mamma köpte lite grejer. Sen var vi så hungriga så vi gick in till ikano och tog oss en lunch på café Linds. Jag åt bakad potatis med skagenröra :) Mums! Fast det var så mycket så jag åt bara halva.. Men iaf, sen när vi var klara där gick vi i lite affärer inne på ikano. För min del blev det att handla klart avslutningskläderna, även kläder till min brorsas student. Inte jätte förtjust i något utav kläderna, men helt okej! Alltså det var snyggt, men satt kanske inte så bra på min kropp...
Jag köpte ett par skor också, som jag tänkte ha på avslutningen. Och så har jag glömt att säga att när jag kom hem från skolan idag så hade mamma varit på stan precis innan och köpt en vit boléro till mig. Sätt snygg faktiskt :)
Aja, nu ska jag först ta bilder på kläderna som blev köpt idag, sen ska jag fortsätta sitta här vid datorn, eller kanske kolla på film. Jag behöver vila min stackars fötter iaf! Det gör så fruktansvärt ont ''/ Menmen, skit samma, jag lägger ut bilder på kläderna snart!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0