Godnatt 15 juni

Nu är jag skit trött. Kan knappt hålla ögen öppna, och jag fattar inte varför. Jävla skit väder, det är nog det som gör att man blir så trött! -.-'
Imorron ska jag börja med packningen tillspå torsdag, för då åker jag till Värmland med släkten. Alltså Värmland!? Kunde dom inte kommit på något bättre? :O aja, det blir säkert jätte trevligt, det brukar det ju vara på dom där resorna! :)
Just de ja, nu kom jag på en sak.... Jag kanske skulle träffa min syster imorgon.. Om jag orkar.
Men vet ni? jag är typ pank nu igen... Jag hade ungeäfr ett tusen kvar efter att jag köpt systemkameran(med tillbehör), och nu har jag typ 70 kronor kvar :s Och det är på kortet..
Aja, jag ska gå och lägga mig nu, innan jag somnar på tanjentbordet.  Fast fösrt måste jag tvätta bort sminket..Godnatt!

Kram
/mathilda




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0