Godnatt 10 juni

Hejhej!
Jag sitter här och har precis målat naglarna med typ världens fulaste färg. Fan att jag inte sparade mina lösnaglar tills idag!!
Skit samma. Förut så cyklade jag iväg till min syster och hämtade hennes locktång. Nu har jag precis städat lite, ska duscha nu också. Imorgon är det avlsutning, kan ni fatta!? DET ÄR SOMMARLOV IMORGON! Så jäkla kul alltså! När har/hade ni skolavslutning/student? :)
Jag hoppas att min pappa damsuger imorgon åt mig medans jag är ute på stan och röjer ;D höhö.
Och vet ni? Jag ska gå upp runt fem imorgon! Annars kommer jag lixom aldrig hinna -.-'
Jag ska vara i skolan tio över åtta! ;o Usch. Sen har jag fullt upp hela helgen, herre gud alltså, hur fan ska jag hinna med allt? :O jag får väl helt enkelt se till att jag hinner med allt :D
haha, nej men nu måste jag måla andra handen med det fula nagellacket, för jag kom just på att jag bara målat naglarna på ena handen, haha jag är trög! XD
Vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda



Jag bjuder på en sommarbild som jag tog i början utav juni nångång ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0