Friday I'm in love!

hejhej!
Ledsen att jag inte hunnit blogga, men jag har haft fullt upp, och det kommer jag ha resten utav helgen också.
Gårdagen blev iaf skit lyckad! :) Nu har jag gäster, min bror har precis tagit studenten, så vi sitter o väntar på att han ska komma hem. Attans vad mycket folk det var där borta när han kom ut från skolan!
Men nu ropar dom på mig att jag ska komma och äta tårta, vi hörs nog imorgon! För jag kan antagligen inte blogga mer idag eftersom jag ska sova hos farmor och farfar inatt, och dom har inget internet. Jag ska ju gå o kolla på vättenrundan med min kusin också :) Men nu måste jag gå, hejdå!
(Bilder från veckan kommer någon annan dag!)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0