Fredag 5/6

Hejsan. Dagen har varit rätt okej fakttiskt. Jag har varit på flum humör i princip hela dagen ;)

- Resurs, fört gjorde jag klart ''boken om mig''. Sen gjorde Linnea och jag klart fysikarbetet. Jag pluggade för en gångs skull, fattar ni :D
- Matte, körde mattekluringar. Jag var med Felicia.
- Kemi, de som var klara med fysikarbetet skulle göra ett papper där man skulle komma på saker på S. Det stod typ saker som ''en frukt, stat i usa, träd, en historik person'' och sånna saker. Det var 58 ord som man skulle komma på på S. Klarade man 53 utav dom så fick man en klubba.
- Biologi, gjorde klart ett papper om sex&samlevnad.
- lunch
- Svenska, jag lämnade in ''boken om mig''. Fan vad jag är bra! Alltså fatta, mitt allra första arbete som jag lämnar in i svenska å 7! :D tror jag... hmm.. aa det stämmer nog ;) Tänk, jag har äntligen jobbat! Jag är fan värd guldmetalj! :D
- Syslöjd, fortsatte med mitt ''kompisarmband''. Eller, lite iaf. jag flumma mnest runt. Iaf på slutet ;D

Sedan slutade vi. Helena mötte upp mig. Vi mötte Linnea. Sedan sprang vi på Mia(kemilärare), och hon sa att jag inte gjort det senaste kemiprovet. Jag ska göra det på måndag, fan då.
Skit samma. Sen tog Linnea, jag och Helena bussen till Gamla Linköping. Gick till Ryd. Köpte godis. (Och fråga mig inte varför vi åkte dit!). Var i ryd ett tag. Sen tog vi bussen därifrån till stan. Gick omkring där, kolla i affärer och så. Köpte jordgubbar. Sen gick vi till Café Gyllen, satt där och asgarva hela tiden, track lite cola. Hade allmänt kul helt enkelt.
Efter ett tag gick vi vidare. Pappa ringde och ville att jag skulle hem och äta. Nea och Helena följde efter mig. Vi gick en liten tur nere i min källare, enbart för att jag ville bli av med dom XD sen kom vi upp till min dörr, jag sa hejdå till dem. Gick in och åt. Äckligt. Sen satte jag mig här ett tag, bilddagboken och sånt. Vid klockan åtta satte jag mig vid tv:n, kolla på Talang 2009 och Berg flyttar in. Nu är jag otrloigt trött. Och imorron ska jag gå tidigt till stan för att byta ett par leggings till mamma, för att hon jobbar. Och senare på eftermiddagen kan jag inte byta dem, för att då ska vi till Motala för att min kusin fyller år. Och så ska vi sova där också. A, men nu måste jag gå och lägga mig, jag kan knappt hålla mig vaken känner jag... Men snart är det sommarlov, och då får man sova huur mycket man vill! 8D
höhö. Godnatt, vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0