090625

Hej på er!
Mamma och pappa v'äckte mig klockan nio idag och försöker tvinga med mig till Tinnis. Jag har iaf precis ätit frukost, men tror att jag trots allt ska följa med dem till Tinnis. Så att jag kan jobba på brännan lite. Även fast jag innte kan få nån värst bränna. Men jag kanske iaf blir så brun som alla andra är på vintrarna ;) haha. Nä men jag har ju ändå ingenting annat för mig idag, förutom att spela sims 3 då XD och jag kan ju gå hem när jag vill, eftersom vi bor precis utanför. Så det är ju såklart skönt.
Men nu ska jag ta på mig bekinin (dock förra årets, för jag har inte hittat någon ny, jag måste fan ut o leta snart!) och smörja in mig lite. Men vi ikväll eller senare på dagen.


Haha den här bilden är tagen på Kreta förra året. Attans så mycket jag brände mig då! Över allt. Men det var totalt mitt eget fel, jag sa att jag hade smörjt in mig fast jag inte hade det, och jag vet ju mycket väl själv att jag verkligen måste smörja in mig. Men jag tänkte att det var en utav det senaste dagarna och då hade jag säkert vant mig, men nje, jag fick det bevisat att jag måste verkligen smörja in mig! Shit vad ont det gjorde, jag kunde knappt sitta ner, eftersom jag bränt sönder hela skinkorna/benen. Ajaj, det vill jag inte göra om! Fast det röda gick över till brunt sen, så när jag kom hem var jag lite röd brun, men som snabbt gick över till brunt, lagom till skolavslutningen 08.

Kram
/Mathilda



Kommentarer
Anonym

snygg bränna o_o

2009-06-29 @ 20:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0