090617

Äntligen funkar det att blogga!
Det här är tredje gången jag försöker blogga idag, och visst, det funkar! :D
Blogg.se-teamet har fixat med sidan, och det blev tydligen något fel, men nu funkar det igen.
Idag har/ska jag bara ha en såndär slappis dag. Inte göra mig iordning nånting, utan bara sitta hemma och spela sims typ. Men självklart packa lite också. För imorgon åker jag till Värmland. Men nu har jag äntligen fattat hur man mobilbloggar, så jag provar det i Värmland, så får ni kika in här lite då och då och kolla om det fungerar :)
Ikväll hade jag velat gå på utebio med Linnea & Helena, men ingen utav dom kan/vill inte. Så jag ska bara sitta här hemma hela kvällen. Någon som vet om det är något bra på tv?
Jag ska iaf fortsätta med packningen nu, vi hörs!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Hur lönge ska du va i värmland ? : <

2009-06-17 @ 19:31:16
Mathilda

Svar till Helena:



Till söndag.

2009-06-17 @ 19:47:56
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0