090604

Godmorgon på er! :D
Jag vakna upp med ett bra humör, hoppas bara att det håller hela dagen! Idag börjar det med teknik... FAN jag välte precis ut mitt glas med såndär vitamindryck på golvet. Hoppas jag hinner torka upp det.. Skit sama. Idag bärjar dagen med teknik, jag som trodde det var sista gången förra gången, men nej. Idag vet inte jag vad jag ska göra där.. Men jag hittar nog på nått. Annars så vet jag inte vad som händer idag. Det är flaggan på idrotten, och jag ska vara med.
Nu ska jag torka upp allt jag spillde ut på golvet. Vi hörs när jag kommer hem från skolan!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
amanda

fin blogg ^^

2009-06-04 @ 15:58:25
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Helena

Vitamindryck? x]

2009-06-05 @ 08:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0