Vilken modebloggare är du?

Hej på er alla fina läsare!
Jag såg på första sidan att man kunde testa sig vilken modebloggare man mest liknar. (Fast inte för att jag direkt driver en modeblogg, men mest för skojs skull) Självklart blev jag dragen även till det testen och här är resultatet:

Du kan själv göra testet här.


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Eller jag ska försöka somna iaf. För jag har extremt tråkit. Men självklart är det extremt varmt här inne i mitt rum. Så jag får se hur det går med att somna. Det kanske blir så att jag sitter uppe hela natten. För jag är egentligen inte ett dugg trött. Men jag säger godnatt och sov så gott ändå!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej, tänkte bara kika in och önska dig en jättebra helg. Har du några speciella planer? :)



kram, http://esth.blogg.se

2009-07-03 @ 09:07:03
URL: http://esth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0