Två stycken pinsamma videoinlägg.

Jag försökte flera gånger få något bra. Men inget blev bra i alla fall. Och fråga mig inte vad min blick fastnar på ett tag. Jag kommer faktiskt inte ihåg själv, det var trotts allt några timmar sedan som jag spelade in videon. Men det var säkert någon rolig tant där ute eller nått, som vanligt. haha.


Och här är en utav de filmer som jag spelade in som blev alldeles konstiga, mörka, och jag vet inte vad jag ska säga ett skit. hahah. Men båda videosarna blev ju jävligt pinsamma alltså! xD men jag bjuder på dom ;)


Kram
/Mathilda


Kommentarer
Julia

haha det gick sådär va:P men det är faktiskt jättesvårt med videoinlägg... :P

2009-07-08 @ 21:15:03
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0