090718

Hej på er!
Idag väckte mamma mig vid halv elva-elva. Jag gick upp och åt frukost. Var lite småtjurig så där. Sen började mamma tjata på mig att jag ska städa i mitt rum. Vafan, det är det värsta man kan säga till mig när jag redan är tjurig! Usch, jag vill inte sätda, det är fan det värsta jag vet. När jag flyttar hemifrån ska jag fan ha en privat städare! Fatta vad skönt att slippa städa själv! :D aja, jag har i alla fall suttit vid datorn hela dagen (Fast hur mycket av dagen har egått egentligen? En timme eller två?!). Men jag måste väl ta tag i städningen, innan mamma får psykbryt. Ikväll ska jag antagligen följa med mamma och pappa och grilla hos några. Väldigt tråkigt, men jag ska försöka tvinga med min bror dit också. Vi har ju ändå ingenting annat att göra. Fast jag går nog i alla fall hem direkt efter att vi ätit klart, jag vill inte vara där hela kvällen/natten.

Förresten, idag åkte Linnea till Skåne, och jag kommer inte få träffa henne på tre veckor! För direkt när hon kommer hem så åker jag till någon j*vla stuga ute på landet i två veckor. Men imorgon tror jag att Helena kommer hem, så då måste jag passa träffa henne massor, har inte träffat henne på jätte länge vafan!

Jo, när jag är borta de där två veckorna så kommer inte jag ha tillgång till internet. Men jag kommer att mobilblogga så ofta som möjligt, dock kanske inte varenda dag. Men Linnea har sagt att hon kan tänka sig att gästblogga ett par dagar, så hon kommer hålla bloggen i liv! Fast hon äger ingen egen blogg och är därför säkert väldigt svårt för henne att komma på någonting att skriva, därför vore det jätte snällt om ni ger lite förslag på vad hon kan skriva de gångerna hon gästbloggar här! :) Jag har inte frågat Helena än, men hon kanske kan tänka sig att gästblogga ett par inlägg också. Hur som helst så kommer bloggen inte vara helt boring de två veckorna i alla fall, för även ifall Linnea eller Helena inte gästbloggar så kommer jag mobilblogga några gånger, så ni kan fortsätta titta in här då! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0