Musik och choklad


Jag tycker det passar bra med en chokladbild. Med tanke på texten nedanför.
Bilden tog jag förövrigt för typ två månader sedan.

Hej igen!
Jag kom hem från min syster för en stund sen. Vi fikade och sånt där. Just nu sitter jag och äter den nya Marabou chokladen, som heter sommar. Någon mer som testat den? I så fall, vad tycker ni om den? Gillar ni den? Jag tycker den är helt okej faktiskt. Men gud vad jag varit onyttig den här veckan. Fast det är klart, alla ''kvinnor'' har oftast lite extra sötsug en vecka varje månad. Det är helt normalt. haha. Men annars gör jag ingenting speciellt just nu. Lyssnar på musik som vanligt. Och sjunger kanske lite väl mycket också... som vanligt... så att mamma och pappa kommer in och säger till mig att jag ska vara tyst... som vanligt... hahahha xd Vad har ni alla andra för sig en kväll som denna? Ska jag vara ärlig sp har jag rätt tråkigt. Och det är inga sociala inne på msn heller. Någon kan väl ändå underhålla mig lite? :o Tjurig, nej inte alls. haha xD
Nej, men seriöst. Nu har jag inget mer att säga. Vi hörs imorgon. Eller precis innan jag går och lägger mig.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0