Utebio

Hejsan, och godmorgon!
Jag mobilbloggade aldrig igår, för min mobil dog. Och Linnea har min laddare hemma hos sig så jag kan inte ladda den heller. Surt. Men Helena kom iaf till mig vid sju-halv åtta nån gång. Vi satt på mitt rum och pratade en stund. Sen gick vi till Hemköp och köpte godis och dricka. Sen gick vi till Trädgårn. Vi var där klockan tio ungefär och bion började halv elva. Så vi satt o snacka och köka godis. Sen när filmen väl börja så såg man ingenting för att det var typ för ljust ute. Så det var en jätte dålig bild. Så Helena och jag satt bara och prata. Sen när bilden väl blev bra när det började bli lite mörkare ute så ville vi inte se på filmen eftersom vi redan missat halva. Så vi fortsatte att bara sitta och prata och äta godis. Vid kvart över tolv-halv ett så gick vi hem igen. För det var för tråkit. Vi gjorde ordning oss för sängen när vi kom hem. Sen låg vi och prata till typ halv två. Idag vaknade vi vid 10. Eller Helena gjorde, för att hon väckts utav alla fåglar som har bo nästan vid mitt fönster. Själv vaknar jag inte utav sånt, utan tycker bara att det är ett sövande ljud. Haha. Sen åt vi frukost och sen kolla Helena lite på min dator och jag låg i min säng och typ halvsov. Vid tolv åkte hon hem. Alltså typ nyss. Jag har ingen aning vad jag ska hitta på idag. Kanske sticker till stan en stund. Får se. Men vi hörs senare iaf!


Jag igår. Utan smink och lockigt hår.
Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0