Updates om gårdagen - 22 juli

Jaa, igår så kom Helena till mig vid halv tre, vi knallade ner till tågstationen. Och där fick jag sitta i 45 inuter ungefär, sedan ringde jag upp Helena med ett lite udda, och väldigt roligt samtal. Så hon kom till tågstationen, och sedan sprang vi iväg och gömde oss bakom ett stort träd som stod på en gräsmatta väldigt nära stationen.  Där satt vi i en halv timme ungefär och snackade skit. Sedan gick vi ner till stan, tog en fika och så där. Satt på någon rund,vit,platt sten sak och pratade. Efter en stund gick vi hem till mig, kollade på film, och sedan vid klockan åtta så gick vi till en pizzeria och beställde pizza. Gick hem och åt, sedan blev det  snurra flaskan, med ett par knäppa frågor. Sen kollade vi på önnu mera film, innan det blev dax att gå och lägga sig. Jag minns inte riktigt vad klockan var då, men runt två var den nog. En väldigt trevlig dag, med en utav de absolut bästa! <3


När vi fikade var jag bara tvungen att köpa den här söta saken! Det var chockladbolls smet innuti den rosa marsipanen. Rätt mäktig blev den, fast ändå god! ;)


Helena <3

Sen blev det inga mer bilder. Jag glömde ärligt talat bort att ta kort. Men jag hoppas ni nöjer er ändå. haha.
Vi hörs lite senare i alla fall. Ha det så bra!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Hahahahha roligt samtal! Linnea vet förresten att hon ligger på sjukhus nu ;O haha :p <3

Grisen är fett gullig.



Var du tvungen att ta med den där cp bilden på mig? : <

2009-07-23 @ 19:41:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0