tv och film

Hej allihopa!
Jag har precis tittat lite på Allsång på Lisseberg med Lotta. Ett rätt dåligt och pinsamt program enligt mig. Men jag hade ju ingenting annat att göra. Innan det programet tittade jag lite på Halv åtta hos mig. Och så har jag även hunnit med att titta på Twilight två gånger idag :s Haha, jag är knäpp, jag vet. Men hittar ajg en film som jag gillar, så ser jag den flera gånger per dag i en vecka typ, sen ser jag inte på filmen på jätte länge, men efter lite mer en ett halvår brukar jag bli likadan igen. haha. Sån är jag ;) Imogon ska jag inte heller hitta på någonting, tror jag. Kanske kolla på Twilight ett par gånger? hahahhahah nerå xd Men i alla fall, på onsdag så ska jag gå upp ganska tidigt, eftersom jag, min bror och mina föräldrar ska åka till Ullared då. Jag får se vad som blir inhandlat. En stor svart väska hade jag tänkt i alla fall.
Men vi hörs imorgon, eller senare ikväll! Ha det så bra :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
jenipeni

tack så mycket! :)

2009-07-13 @ 22:54:01
URL: http://jenipeni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0