Torsdag 2/7

Hej på er!
Jag har varit extremt trött hela dagen. Jag har inte gjort ett skit heller. Som vanligt. Jag har bara suttit och spelat sims 3 vid min brors dator. Stackars honom, får aldig sitta vid sin egen dator, haha. Men jag har självklart varit ute på våran balkong väldigt mycket också. Det är så varmt inne att man nästan smälter bort. Visserligen är det nästan så varmt ute på balkongen också. Men det är oftast skugga på balkongen och det fläcktar lite då och då så det är skönt.
Annars har jag inte gjort någonting idag. Legat i soffan och halvsovit medans pappa tittat på tv. Är man trött så är man.
Just nu sitter jag o kollar runt lite på olika bloggar och lyssnar på musik. Och själklart sjunger jag med i varenda låt så mamma och pappa kommer in titt som tätt och säger till mig att jag ska sluta sjunga. Sån är jag, haha.
Men vi hörs imorgon. Om jag inte bloggar innan jag ska gå och lägga mig, jag får se.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0