RUBRIK

Hej på er!
Jag börjar med att skriva att det är äckligt varmt här inne i mitt rum, precis som jag skriver varje kväll. Och det är inte kul att det är så varmt i mitt rum. Det är verkligen inte kul! Köp en fläkt åt mig någon?!
Och så kom jag inte på någon rubrik heller. Så jag fick därför skriva just ordet ''rubrik'' som rubrik. haha.
Förövrigt så har jag grymt tråkigt. Och det är ingen som vill underhålla mig. Inte ens mina katter. Ingen vill underhålla mig. Vad kan man hitta på en fredags kväll/natt som denna? Jag är inte ett dugg trött, så jag kan inte gåm och lägga mig. För jag kommer inte somna i alla fall. Jag tror det blir sent ikväll igen. Igår somnade jag inte förnst runt tre på morgonen. Alltså imorse, haha. Och så lär det väl bli ikväll också. Fast nae, mamma kommer vara hemma imorgon bitti och det betyder att hon kommer väcka mig vid nio-tio nångång. Så jag ska nog inte sitta uppe hela natten.. höhö.
Men vi hörs imorgon! Eller jag kanske slänger in ett snabb inlägg precis innan jag går och lägger mig. Fast det lär ju bli imorgon i vilket fall. För innan tolvslaget lär det ju inte bli. haha.
Jag kom just på att jag skriver väldigt mycket ''haha'', ''höhö'', ''hehe'', ''hihi'' osv i alla mina inlägg. Men skit samma, det är jag lixom. Mycket skratt. haha. ;D

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0