Måndag 20/7

Hej på er!
Efter att jag skrivit förra inlägget så började jag sminka mig nästan med en gång. Sedan gick jag och mötte upp Helena vid tågstationen. Sedan gick vi och handlade present till hennes farfar. Efter en stund gick vi och åt på Subway. Och sen vid halv fyra gick vi ner till tågstationen igen. Jag gjorde bort mig lite när jag skulle fråga när hennes tåg gick (eftersom inte inte vågade själv).
Jag bah: Ehh...ursäkta.. Jag undrar bara när nästa tåg till Mjölby går... Alltså efter det som kommer nu, snart.. Alltså om något tåg går efter tio i, som går nu... alltså...ehh..
Och sedan svarade hon: Dom går tio i, tio över och halv, enda fram till klockan sju.
Jag: Jaha, ja tack, det var bara det jag ville veta.
Och sen gick vi snabbt iväg. Alltså herre gud. Hon måste tro att vi var världens blygaste personer! xD
Menmen, jag bryr mig inte. Hela stan vet vem jag är i alla fall! (Jag brukar säga det, även fast jag vet att det verkligen inte stämmer!). Men efter att jag skämt ut mig så gick vi och satte oss på en bänk utanför Pressbyrån typ. Satt där och prata ett tag. Sedan gick vi ut, och Helenas tåg kom. Så jag sa hejdå till henne, och sedan började jag promenera hemmåt. När jag kom hem slängde jag mig i sängen med en gång och började läsa världens bästa bok! Efter ett tag kom mamma in och sa att det var mat. Så jag var tvungen att sluta läsa, och jag gick åt åt lite snabbt. Sedan fortsatte jag att läsa. Nu har jag ungefär 100 sidor kvar, utav 415. Jag kanske läser ut den idag, annars läser jag ut den imorgon. Jag är otroligt stolt över mig själv att jag lyckats läsa så mycket på så kort tid, fast å andra sidan är det inte så svårt med en så bra bok. Men jag brukar vanligtvis ta flera veckor på mig. haha.
Men jag ska fortsätta läsa nu. Vi hörs imorgon, eller senare ikväll. Som jag alltid säger xd

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Nathjonsson

Har aldrig ätit på subway , är det gott?

2009-07-20 @ 22:33:30
URL: http://nathjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0