Ja, jag har extremt tråkigt.

Hej igen! Konsigt rubrik, men shit the same xd
Ni märker att jag har tråkigt va?! Så här mycket brukar jag inte blogga. Fast det kanske är bra att jag uppdaterar bloggen såhär mycket. Eller vad säger ni? Jag säger ju inget intressant någongång. Så det kanske inte är så bra trotts allt. haha.
Just nu sitter jag i alla fall och kollar masser gamla videosar på Tokio Hotel. Dom jag alltid satt o kolla på dygnet runt när jag precis hade börjat gilla Tokio Hotel. Jag hatar att framför allt Bill (sångaren i bandet) har förändrats så mycket. Han som var så jävla snygg förut. Jaja, nog om Tokio Hotel. Vad ni för er just nu? Har ni lika tråkigt som jag? Fast det kansek inte går att ha lika tråkigt som jag har just nu, haha. Ni märker ju själva vilken jävla bloggtorka jag har. Jag skriver om precis allt som är oviktigt. Kul att läsa va? Nej. Så jag kanske ska sluta babbla. Vi hörs imorgon. Jag ska fortsätta titta på alla gamla Tokio Hotel videosar nu.


Kram
/Mathilda


Kommentarer
marie

Jag har oxå tråkigt.. Härlig header!!

2009-07-08 @ 22:20:16
URL: http://missmarissa.blogg.se/
rebecca

sv: tack så mkt :) kul att du kikade in, gör det gärna igen! kramar :D

2009-07-08 @ 22:38:42
URL: http://fashionminded.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0