Godnatt 10 juli

Nej, nu är jag trött på att sitta här. Jag ska göra iordning mig inför sängen, sedan ska jag lägga mig och gosa med min katt. Kanske läsa lite ur en bok också, om jag hittar den som jag håller på att läsa. Dock började jag i den för flera månader sedan. Men vi hörs imorgon!

Det ser ut som att jag har ankrumpa, och försöker puta ut med brösten som bara den. Men skit samma, jag orkade bara ta två kort nu, så att dom bilderna får duga. Och min spegel är enormt skitig också. Men jag lovar att skrubba rent den snart! ;)

En trött liten Gösta ligger just nu i min säng och väntar på att jag ska komma och lägga mig bredvid honom. Dock väldigt dåligt ljus på bilden, men man ser ju vad det föreställer i alla fall. Och det är huvudsaken.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
lovisa

skulle vara jätte snällt ifall du kunde rösta på mig som veckans sötaste bloggare, nummer 10! glöm inte att skriva ditt namn när du röstar och skriv gärna till mig sen att du har röstat så att jag kan tacka dig! http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/utkast-antligen-kommer.html#comment :D

2009-07-11 @ 11:23:27
URL: http://lovisarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0