Godnatt!


Så här ser jag ut just nu. Myströja och håret uppsatt i en fjårtisknut uppe på huvudet. Och håret ser jätte fettigt ut på bilderna, men det är fortfarande ganska blött, det håller på att torka.
Men sov så gott alla söta läsare, så hörs vi imorgon! Jag ska gå och kleta in alla jävla krämer och ansiktsvatten i mitt ansikte nu. Och borsta tänderna. Sen ska jag kolla igenom alla j*vla mejl, kolla bloglovin, bilddagboken, fb och youtube. Sedan ska jag gå och lägga mig. Tror jag. Haha, men runt tolv har jag planerat, vi får se ifall det blir senare. Eller tidigare, inte för jag tror det men. Amen nu börjar jag babbla med ett osofistikerat språk om ingenting. Jag börjar kanske bli trött, och flummig. Skit samma, vi hörs imorgon! haha ;D

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Frida svarar

Tack tack :) du med!

2009-07-07 @ 23:37:16
URL: http://fridakroon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0