Godmorgon bloggen!

Jag vaknade precis, ska gå och äta frukost nu. Och vet ni? Min katt är lika trött som jag, eller ännu tröttare rättare sagt. För att han sover fortfarande. Den lilla sömntutan! haha.
Men idag händer ingenting speciellt heller. Jag kommer väl vara duktig och springa mellan tv;n och datorn lite titt som tätt antar jag. Om jag känner mig själv rätt dvs. Annars kommer jag nog inte gå utanför dörren. Eftersom det är lika pissigt väder ute idag igen. Alltså vart fan tog sommaren vägen egentligen? Kan den inte komma tillbaka, jag saknar den! Haha, vad töntigt det där lät. Skit samma. Jag ska gå och klämma i mig lite frukost/brunch/luch nu, vad det nu blir för något. Men vi hörs senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Jessica

Svar; Tack så mycket, vad glad jag blir :)

2009-07-12 @ 13:14:50
URL: http://inherownwords.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0