Godmorgon 14 juli

Hejhej!
Idag väckte mamma mig redan klockan nio :@ För att jag kommer inte kunna somna tidigt ikväll annars, för imorgon ska vi åka klockan nio. Fast tur som fan att vi inte skulle åka klockan sex som vi brukar göra när vi ska åka till Ullared. Men i alla fall, jag gick upp vid halv tio, tröck i mig lite frukost, och sedan gick jag in i duschen. Om 1-2 timmar ungefär så ska jag, mina föräldrar och min bror gå till någon resturang och äta mat, gott! :) Ikväll kommer min syster hit, titta på Allsång på skansen och sånt. Men jag måste börja klä på mig och sånt där nu, tror inte att jag orkar sminka mig idag heller faktiskt, om jag ska vara ärlig ;s Jag har inte haft smink på typ två veckor, en enda dag! Fast i för sig, det är ju bra för min hud! :)
Men vi hörs senare i alla fall!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0